Φανή Γέμτου και Έλλη Δαδήρα, τι θα δούμε στο «A Little Theatre Music»;

Φανή Αντωνέλου και Κέρστιν Μαιρκ στις «Μουσικές συγγένειες»
29 Ιανουαρίου 2024
«Play it again, Sam» στο Θέατρο Faust
30 Ιανουαρίου 2024
Φανή Αντωνέλου και Κέρστιν Μαιρκ στις «Μουσικές συγγένειες»
29 Ιανουαρίου 2024
«Play it again, Sam» στο Θέατρο Faust
30 Ιανουαρίου 2024

Η Έλλη Δαδήρα και η Φανή Γέμτου στη μουσικοθεατρική παράσταση «A Little Theatre Music».

 

 

Συνέντευξη στη Μαριλένα Θεοδωράκου

 

Ερμηνεύουν επί σκηνής στη μουσικοθεατρική παράσταση «A Little Theatre Music». Η Φανή Γέμτου και η Έλλη Δαδήρα μιλούν στο theatermag για την παράσταση η οποία παρουσιάζεται στο ατμοσφαιρικό Μουσικό Βαγόνι Orient Express, στην Αμαξοστοιχία – Θέατρο Το Τρένο στο Ρουφ. Διανύοντας έναν αιώνα αμερικάνικου και ευρωπαϊκού μιούζικαλ, οι δύο ερμηνεύτριες ερμηνεύουν αγαπημένα τραγούδια θεατρικού και κινηματογραφικού μιούζικαλ και πάνω από είκοσι γυναικείους ρόλους που άφησαν εποχή μέσα από τα τραγούδια τους. Τα κείμενα και η επιλογή ρεπερτορίου είναι της Φανής Γέμτου, ενώ η μουσική διδασκαλία της Έλλης Δαδήρα. Μαζί τους στο πιάνο ο Νίκος Δρογώσης.

 

Πώς ξεκίνησε η ιδέα για τη μουσικοθεατρική παράσταση «A Little Theatre Music»;

Φανή Γέμτου: Η παράστασή μας ξεκίνησε ως ιδέα πολλά χρόνια πριν, όταν έκανα το μεταπτυχιακό μου πάνω στο μουσικό θέατρο στο Λονδίνο. Πράξη έγινε το 2017 κι από τότε εξελίσσεται συνεχώς σε κάθε εμφάνιση. Η ερμηνεύτρια Έλλη Δαδήρα, ο πιανίστας Νίκος Δρογώσης κι εγώ, ως βασικοί συντελεστές της παράστασης, νιώθουμε πως εξελισσόμαστε κι εμείς- παράλληλα με αυτή- ως καλλιτέχνες μέσα στα χρόνια, καθώς δουλεύουμε συνέχεια προκειμένου να γινόμαστε όλο και πιο ικανοί για το εγχείρημα.

Πρόκειται για μια δουλειά υψηλών απαιτήσεων τόσο σε φωνητικό και μουσικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο υποκριτικής, ετοιμότητας, εναλλαγών, δυναμικής και δεξιοτεχνίας. Σκοπός του «Α Little Theatre Music» είναι να καταφέρει να διασχίσει έναν αιώνα αμερικάνικου κι ευρωπαϊκού μουσικού θεάτρου και κινηματογράφου μέσα από γυναικείους ρόλους σημαντικών μιούζικαλ, που άφησαν εποχή, και μέσα από τα τραγούδια τους.
Η ιδιαιτερότητα της παράστασης νομίζω πως έγκειται σε δύο στοιχεία, πρώτον στο ότι το κοινό έρχεται σε επαφή τόσο με γνωστά όσο και άγνωστα στην Ελλάδα μιούζικαλ, αποκτώντας βιωματικά επαφή με την ευρωπαϊκή και αμερικάνικη μουσικοθεατρική σκηνή και δεύτερον το κοινό δεν είναι απλός δέκτης τραγουδιών, αφού εμείς φροντίζουμε με θεατρικό και ψυχαγωγικό τρόπο να επικοινωνήσουμε, μαζί με τις μελωδίες και τους στίχους, και το μυθοπλαστικό περιβάλλον στο οποίο ανήκει κάθε τραγούδι. Έτσι το κοινό στο τέλος της βραδιάς φεύγει γεμάτο τόσο σε συναίσθημα όσο και σε βιωμένη πληροφορία.

Έλλη Δαδήρα: Η ιδέα για αυτή την παράσταση ξεκίνησε όπως όλες οι ιδέες μας. Με ένα «αχ τι ωραία θα ήταν να κάναμε μια παράσταση που να είχε …» ή «Πάντα ήθελα να κάνω μια παράσταση με…». Πάνω σε μια κουβέντα εκφράζεται ή γεννιέται μια επιθυμία που έχει κάποια από μας και η άλλη την κάνει πράξη! Στην προκειμένη περίπτωση, η Φανή εξέφρασε αυτή την επιθυμία και εγώ που βρίσκω τις ιδέες της καταπληκτικές -καθόλου, μα καθόλου προκατειλημμένη- έσπευσα να την ακολουθήσω!

Η ιδέα, λοιπόν, να κάνουμε κάτι (για ακόμα μια φορά) που να ικανοποιεί και τις δυο μας σε αισθητηριακό αλλά και επαγγελματικό επίπεδο έγινε πράξη με το «Α Little Theatre Music». Υπάρχει όμως και άλλος ένας γνώμονας που μας έκανε να προχωρήσουμε στην υλοποίηση της ιδέας μας. Το γεγονός πως δεν έχει γίνει κάτι αντίστοιχο στη χώρα μας και πως πρόκειται για ένα καλλιτεχνικό στοίχημα αρκετά…γενναίο. Αυτό είναι η δική μας εκτίμηση για την πρόθεση και για το αποτέλεσμα αυτής της παράστασης, αλλά το ευτύχημα είναι πως τη δική μας εκτίμηση τη συμμερίζονται πάρα πολλοί θεατές μας, αν όχι όλοι.
Ευτύχημα, γιατί η δική μας ανάγκη και η σκληρή μας δουλειά βρήκε ουσιαστική ανταπόκριση από το κοινό, κάτι που σίγουρα μας απασχολούσε. Γιατί μπορεί η κοινή προσωπική μας ανάγκη, με τη Φανή, για δημιουργία να είναι ζητούμενο, αλλά όταν η ανάγκη γίνεται ιδέα και η ιδέα πράξη, που θα παρουσιαστεί σε κοινό, τότε προκύπτει αναγκαστικά το ζητούμενο της απεύθυνσης. Κάθε απεύθυνση έχει ανάγκη μια απόκριση.

Όταν η απόκριση του κοινού είναι τόσο θετική- μάλιστα περισσότερο κι από όσο φανταζόμασταν- τότε νιώθουμε πλήρεις, ανακουφισμένοι που καταφέραμε να επικοινωνήσουμε την ανάγκη μας μέσω της Τέχνης μας και οπλιζόμαστε με καινούργια ενέργεια. Γιατί, τι πιο όμορφο και μαγικό, από το να ανταλλάσσουμε ενέργεια με γνωστούς αλλά και αγνώστους; Μια μαγική επικοινωνία!

 

 

Θα θέλατε να μας μιλήσετε για τα κείμενα και την επιλογή ρεπερτορίου;

Φανή Γέμτου: Τα κυρίως κείμενα αφορούν ακριβώς το μυθοπλαστικό περιβάλλον της κάθε ηρωίδας. Μέσα από θεατρικές διαδρομές φροντίζω να επικοινωνήσω στο κοινό, τόσο την ιστορία όσο και την πλοκή του κάθε επιλεγμένου μιούζικαλ, δίνοντας έτσι στους θεατές τη δυνατότητα να αντιληφθούν την κατάσταση, την ιδιότητα και την ταυτότητα κάθε ηρωίδας που πρόκειται να εκφράσει το τραγούδι της. Με άλλα λόγια προσπαθώ να εμπλέξω το κοινό στη νοητική πρόσληψη του τραγουδιού, έτσι ώστε το τραγούδι πια να μην είναι μόνο μελωδία, αλλά και στίχοι. Τα τραγούδια σε ένα μιούζικαλ προχωράνε την πλοκή και ξεδιπλώνουν το εσωτερικό των ηρώων. Λειτουργούν ως διευρυμένα λόγια, υπερβαίνοντας την κανονικότητα του λόγου και το αναμενόμενο της συνομιλίας. Γι’ αυτό και τα μιούζικαλ είτε τα λατρεύεις, είτε σου ξενίζουν.

Όσον αφορά το σύνολο του ρεπερτορίου, πρόκειται για μια επιλογή που θα την χαρακτήριζα περισσότερο συναισθηματική παρά ιστορικά προσανατολισμένη. Δηλαδή δεν έχτισα την παράσταση με χρονολογική σειρά, ούτε συμβουλεύτηκα την κριτική ή την θεωρία για να επιλέξω τα πιο «αποδεκτά» μιούζικαλ. Παρ’ όλ’ αυτά επειδή η ενασχόλησή μου με το είδος μετράει αρκετά χρόνια, άφησα τον εαυτό μου να εντάξει τραγούδια που μου μάγεψαν την καρδιά, τραγούδια και ήρωες που με συνεπήραν, συνθέτες που με εξέπληξαν, μιούζικαλ που με έβαλαν σε διαδικασία να αγαπήσω αυτό το πάντρεμα μουσικής και λόγου.
Όντως διανύουμε έναν αιώνα μιούζικαλ επί σκηνής, αλλά όχι με στόχο να μελετήσουμε χρονολογικά τα στάδια του είδους. Για μένα προέχει περισσότερο η θεατρική διαδρομή της παράστασης και λιγότερο η ιστορική. Πώς δηλαδή δένουν μεταξύ τους οι ηρωίδες των μιούζικαλ ή πώς διαφέρουν ασχέτως αν το ένα μιούζικαλ είναι γραμμένο το 2000 και το άλλο το 1940. Μιούζικαλ όπως τα West Side Story, My Fair Lady, Les Parapluies de Cherbourg, Lalaland, Evita, Cats, Les Mis, Miss Saigon κ.ά. έχουν την τιμητική τους, καθώς όμως συνοδεύονται κι από άλλα λιγότερο γνωστά μιούζικαλ στην Ελλάδα.

 

 

Πώς δουλέψατε πάνω στη μουσική διδασκαλία;

Έλλη Δαδήρα: Αυτή η παράσταση ήταν ένα τεράστιο στοίχημα. Φυσικά σε πρώτο πλάνο μοιάζουν να είναι οι δυο φωνές μας, που σίγουρα έπρεπε να αγγίζουν την τελειότητα σε προετοιμασία για να αποδώσουν τις ερμηνείες τόσο διαφορετικών και δύσκολων ρόλων. Εκεί η μόνη μαγική συνταγή είναι προσωπική μελέτη και πρόβα, σε μεγάλες δόσεις. Όμως οι φωνές μας, όσο καλές και προετοιμασμένες κι αν ήταν, δε θα μπορούσαν να σταθούν μόνες τους σε αυτό το κολοσσιαίο ρεπερτόριο. Άρα το στοίχημα μεγάλωνε.

Πώς θα μπορούσαμε, με ένα μόνο όργανο επί σκηνής, να μεταφέρουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία στο θεατή, που να μην υπολείπεται σε ένταση και αποτέλεσμα της εμπειρίας μιας ορχήστρας -καθώς όλα σχεδόν τα μιούζικαλ είναι γραμμένα για ολόκληρες ορχήστρες, από μεγάλους συνθέτες. Το πιάνο είναι βέβαια ένα πολυφωνικό όργανο με πολλές δυνατότητες, ικανό να σταθεί μόνο του μουσικά. Ωστόσο, οι διαφορετικές εποχές και στυλ μουσικής του κάθε μιούζικαλ, επιβάλλουν μια ξεχωριστή ενορχήστρωση που να είναι όσο πιο κοντά στην εμπειρία της ορχήστρας. Έτσι, με δεδομένο ότι είχαμε τις βασικές γραμμές της κάθε μελωδίας, δημιουργήσαμε με το Νίκο ένα μουσικό περιβάλλον που να αγκαλιάζει τις φωνές μας και να δημιουργεί την ίδια συγκίνηση που θα δημιουργούσε στην αρχική, ορχηστρική της μορφή.

 

Ο Νίκος Δρογώσης.

 

Ερμηνεύετε πάνω από είκοσι γυναικείους ρόλους που άφησαν εποχή μέσα από τα τραγούδια τους. Θα θέλατε να μας μιλήσετε για τα τραγούδια και τους ρόλους αυτούς;

Φανή Γέμτου: Τα τραγούδια των ρόλων των μιούζικαλ εν γένει, αποτελούν είτε εξομολόγηση, είτε φαντασίωση, είτε συνομιλία/ σύγκρουση, είτε παράλληλη σκέψη/αντιπαραβολή πραγματικοτήτων -αν πρόκειται για ντουέτα. Έτσι στη δική μας παράσταση το κοινό παρακολουθεί π.χ. την Eliza Doolittle να εξομολογείται τον ερωτικό ενθουσιασμό της στο μιούζικαλ My Fair Lady, την Carla Albanese να ερωτοτροπεί με τον Guido αιωρούμενη μεταξύ φαντασίωσης και πραγματικότητας στο μιούζικαλ Nine, την Evita Peron να απευθύνεται με συγκινητική εντιμότητα στο λαό της καταβεβλημένη από την αρρώστια της στο ομώνυμο μιούζικαλ, την Anita και τη Maria από το West Side Story να μαλώνουν για θέματα ζωής, θανάτου και καρδιάς κ.ά.

Η μια ηρωίδα διαδέχεται την άλλη επί σκηνής καθώς εμείς ως ερμηνευτές/τριες ταξιδεύουμε από τη μια πραγματικότητα στην άλλη. Η Έλλη κι εγώ παρουσιάζουμε μέσα από αφηγηματικές και θεατρικές διαδικασίες τις επιλεγμένες ηρωίδες, δανειζόμαστε για λίγο την καρδιά και το μυαλό τους, επιστρέφοντας συχνά και στη δική μας πραγματικότητα, εκείνη των ερμηνευτριών που εμφανίζονται κάθε Πέμπτη στην παράσταση «A Little Theatre Music». Ο Νίκος μάς οδηγεί στο μουσικό μονοπάτι των ιστοριών μέσα από τα πλήκτρα του πιάνου, προσπαθώντας να προσεγγίσει μέσα από μια ομοιόμορφη οπτική τα διαφορετικά μιούζικαλ που πλαισιώνουν την παράστασή μας.

Έλλη Δαδήρα: Εκείνο που έχω να πω για τους ρόλους που ερμηνεύουμε, είναι πως είναι εξαιρετικά δύσκολοι! Η Φανή περιγράφει κάποιους από αυτούς, οπότε δε θα μείνω σ’ αυτό. Νιώθω την ανάγκη να τονίσω πως πρόκειται για μουσικά κομμάτια υψηλής δεξιοτεχνίας, με απαιτήσεις τόσο φωνητικές όσο κι ερμηνευτικές. Θέλω να το τονίσω, γιατί, ειδικά στην εποχή μας, το εύκολο και το πρόχειρο έχουν την τιμητική τους. Η μουσική σήμερα γράφεται στο πόδι – με λούπες και κόπιες και τα αυτιά του κοινού μοιραία προσαρμόζονται και πολλές φορές – ακόμα κι άθελά τους- εναρμονίζονται με αυτή την προχειρότητα.
Η παράστασή μας, δίνει την ευκαιρία στον κόσμο να γνωρίσει κι έναν κόσμο, ίσως πιο «παλιακό» όσον αφορά το χρόνο σύλληψης, αλλά τόσο σύγχρονο και διαχρονικό όσον αφορά τις ιδέες και την υψηλή τους μουσική δεξιοτεχνία. Προσωπικά το θεωρώ μια όαση στην έρημο του εύκολου. Και χαίρομαι που ο κόσμος που το παρακολουθεί μοιάζει να συμφωνεί.

 

H Φανή Γέμτου.

 

Πώς ήταν η συνεργασία σας, καθώς και με το Νίκο Δρογώση που σας συνοδεύει στο πιάνο;

Φανή Γέμτου: Με την Έλλη γνωριζόμαστε πάρα πολλά χρόνια και έχουμε συνεργαστεί πολλές φορές στο παρελθόν. Έχουμε μάθει η μία την άλλη, τα στραβά και τα καλά η καθεμία της άλλης, κι έτσι λειτουργούμε πάντα με γνώμονα να βγει καλή η δουλειά μας, αφού πια έχουμε εξασφαλίσει την αληθινή φιλία μεταξύ μας. Για μένα είναι εξαιρετικά πολύτιμη. Την εκτιμώ βαθιά και την εμπιστεύομαι. Ο Νίκος είναι ένας γλυκός άνθρωπος και ένας ανεκτίμητος συνεργάτης. Αγαπάει αυτό που κάνει και το κάνει πολύ καλά. Με το Νίκο συνεργαζόμαστε επίσης χρόνια που σημαίνει ότι συνεργαζόμαστε καλά. Έχουμε δώσει μεταξύ μας δηλαδή εξετάσεις και τις περάσαμε. Είναι ευτύχημα να ξέρεις πως έχεις δίπλα σου δύο καταρτισμένους συνεργάτες που θέλουν το καλύτερο και δουλεύουν για αυτό.

Έλλη Δαδήρα: Με τη Φανή μας ενώνει κοινή αισθητική και κοινός τρόπος σκέψης. Δε νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη συνθήκη από αυτή, είτε πρόκειται για συνεργασία, είτε για φιλία, είτε για σχέση ζωής. Με θεωρώ τυχερή που τη συνάντησα στη ζωή μου και ξέρω ότι νιώθει κι εκείνη αντίστοιχα. Άρα δεν πρόκειται μόνο για μια πετυχημένη καλλιτεχνική συνεργασία μεταξύ μας, αλλά για μια γενικότερη πετυχημένη συνύπαρξη στη ζωή. Όσο για το Νίκο, πρόκειται για ακόμα μια πολύχρονη σχέση ζωής, που μετράει από την παιδική μας ηλικία στο Ωδείο. Ένας γλυκύτατος άνθρωπος, ευγενική ψυχή, παθιασμένος με την Τέχνη του, ενθουσιώδης, δεξιοτέχνης, μελετηρός, χωρίς ίχνος έπαρσης ή κόμπλεξ, ανοιχτός σε κάθε πρόκληση με χαμόγελο και χιούμορ. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

 

Η Έλλη Δαδήρα.

 

Κάποιες Πέμπτες έχετε μαζί σας επί σκηνής καλεσμένους. Θέλετε να μας μιλήσετε για αυτό;

Φανή Γέμτου: Έχοντας ολοκληρώσει τις προγραμματισμένες μας εμφανίσεις με μεγάλη αποδοχή από τον κόσμο και προχωρώντας στη σεζόν παράτασης της παράστασης, νιώθω ιδιαίτερη ικανοποίηση και τιμή που βρέθηκαν και τραγούδησαν μαζί μας με επιτυχία αγαπημένοι καλλιτέχνες καλεσμένοι.
Με ευχαριστεί πολύ που η παράστασή μας αποτέλεσε και αποτελεί πεδίο συνάντησης και συντονισμού καλλιτεχνών που αγαπούν να δουλεύουν πάνω σε αυτή τη σύζευξη μουσικής, φωνής και θεάτρου. Έτσι στην πρώτη σεζόν φιλοξενήσαμε στη σκηνή του Μουσικού Βαγονιού τον λυρικό τενόρο Άρη Προσπαθόπουλο και την περφόρμερ μουσικού θεάτρου Βασιλεία Προσπαθοπούλου, την ολλανδή καμπαρέ περφόρμερ και δημιουργό μουσικοθεατρικών δρωμένων Tessel Beek, την ηθοποιό και ερμηνεύτρια Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου, την ηθοποιό και τραγουδίστρια Μαρτίνα Δημοπούλου. Ήδη οργανώνουμε νέες συναντήσεις και πολύ δυνατές εκπλήξεις ως προς τις θεματικές των guests μας, μαζί με τους οποίους θα αγγίξουμε διαφορετικές εκφάνσεις μουσικού θεάτρου και κινηματογράφου. Οι καλεσμένοι μας ανακοινώνονται στις σελίδες μας στο facebook (https://www.facebook.com/musicaltheatreconcert) και στο Instagram (https://www.instagram.com/alittletheatremusic/). Ενημερώνουμε συνεχώς το υλικό μας, όποτε αν ενδιαφέρεστε να πληροφορείστε άμεσα για όλα μας τα σχέδια, δεν έχετε παρά να μας ακολουθήσετε.

Έλλη Δαδήρα: Εγώ θα πω πώς είναι μεγάλη η χαρά να μας φιλοξενεί αυτός ο υπέροχος, ιδιαίτερος χώρος για μια ολόκληρη σεζόν- μετά από παράταση των προγραμματισμένων μας παραστάσεων- και θέλαμε να μοιραστούμε αυτή τη χαρά με φίλους και συνεργάτες! Σε αυτό το πλαίσιο είχαμε και θα έχουμε καλεσμένους από διάφορους καλλιτεχνικούς χώρους που είτε καλέσαμε εμείς, είτε εξέφρασαν οι ίδιοι την επιθυμία να μας συντροφεύσουν. Κάθε συμμετοχή είναι μοναδική για εμάς και για το κοινό, καθώς ο κάθε καλλιτέχνης προσφέρει τη δική του νότα στην παράσταση και γίνεται μέρος του μαγικού κόσμου που έχουμε χτίσει.

 

 

Πώς λειτουργεί ο χώρος στο Μουσικό Βαγόνι Orient Express για αυτή την παράσταση;

Φανή Γέμτου: Η παράστασή μας παρουσιάζεται κάθε Πέμπτη στις 20.30 στο Μουσικό Βαγόνι. Καλό είναι ο κόσμος να έρχεται λίγο νωρίτερα για να μπορεί να παραγγείλει το ποτό του αν επιλέξει να πιει, και αν θα ήθελε επίσης να φάει στο διάλειμμα να κάνει την παραγγελία του. Επιδιώκουμε κατά τη διάρκεια της παράστασης οι θεατές να πίνουν μόνο το ποτό τους και να μην τρώνε, έτσι ώστε να μην υπάρχει αναστάτωση από τον θόρυβο των πιάτων και των πιρουνιών. Στο Μουσικό Βαγόνι το κοινό κάθεται σε τραπέζια των δύο ή των τεσσάρων. Καθώς χωράει μόλις 32 άτομα, θα έλεγα πως είναι απαραίτητη η προαγορά εισιτηρίων μέσω more.com για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία. Τέλος θέλω να τονίσω ότι είναι μια μαγική συνθήκη να βρίσκεσαι στο Βαγόνι. Εγώ τουλάχιστον μαγεύομαι κάθε φορά. Είναι σα να βρίσκεται σε έναν παράλληλο χρόνο μακριά από όλα.

Έλλη Δαδήρα: Το τρένο στο Ρούφ είναι από μόνο του ένας μαγικός χώρος που σε βάζει σε άλλη εποχή, σε ταξιδεύει κυριολεκτικά σε άλλη συνθήκη. Η αμεσότητα με τον κόσμο μέσα στο βαγόνι είναι επίσης μια πρόκληση, ένα ακόμα στοίχημα που καλούμαστε να κερδίσουμε. Πιστεύω πως πρόκειται συνολικά για μια εμπειρία ιδιαίτερη που αξίζει να βιώσει κανείς, είτε από την πλευρά του ερμηνευτή, είτε από την πλευρά του κοινού. Βγαίνοντας από την παράσταση νιώθουμε όλοι μυστηριακά συμμέτοχοι σε κάτι πολύ όμορφο, που ξυπνά συναισθήματα κι αισθήσεις.

 

 

Πληροφορίες για την παράσταση «A Little Theatre Music»

Στη φωνή και την ερμηνεία η Φανή Γέμτου και η Έλλη Δαδήρα
Στο πιάνο ο Νίκος Δρογώσης.

Κείμενα, επιλογή ρεπερτορίου: Φανή Γέμτου
Μουσική διδασκαλία: Έλλη Δαδήρα
Φωτογραφίες: Έφη Σκίτσα
Αφίσα, γραφιστική επιμέλεια: Ιουστίνη Γιαννακοπούλου

 

Πού: Αμαξοστοιχία – Θέατρο Το Τρένο στο Ρουφ, Σιδηροδρομικός Σταθμός Ρουφ, Μουσικό Βαγόνι Orient Express, Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως & Αμφιπόλεως, Αθήνα 118 54 (επί της Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως), 10 λεπτά με τα πόδια από το ΜΕΤΡΟ Κεραμεικός και από τη στάση Αγίας Μαρκέλλας (λεωφορεία 813, 026)

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6937 604988 & 210 5298922 καθημερινά από 6μ.μ.

Δωρεάν Parking

Πότε: από 16 Νοεμβρίου 2023 και κάθε Πέμπτη στις 20.30

Εισιτήρια: 15 ευρώ (γενική είσοδος), προαιρετικά: κρασί 5 ευρώ/ ποτό 7,5 ευρώ / φαγητό από 6 ευρώ

Προαγορά εισιτηρίων απαραίτητη:
– Ηλεκτρονικά στο more.com/music/a–little–theatre–music-1/
– Τηλεφωνικά στο 211 7700000
– Φυσικά σημεία πώλησης more.com