Πέντε καλλιτέχνες μιλούν για το «Cultural Transfer/ Πάταγος / electric nights»

O Κωνσταντίνος Δανίκας μιλάει για την παράσταση «Ο Θάνατος και η κόρη» 
15 Φεβρουαρίου 2022
Η κωμωδία «Πολλή φασαρία για το τίποτα» στο Θέατρο Μεταξουργείο
16 Φεβρουαρίου 2022

Sharing is caring!

 

Συνέντευξη στη Μαριλένα Θεοδωράκου

 

Για τρεις ημέρες το Θέατρο Κνωσσός μεταμορφώνεται σε έναν χώρο όπου τρεις ομάδες παρουσιάζουν το project με τίτλο «Cultural Transfer/ Πάταγος / electric nights». Η Σοφία Μαυραγάνη από την ομάδα χορού Fingersix, η Ιωάννα Βαλσαμίδου από το περιοδικό για το θέατρο ACTII, η Ελένη Καβούκη, η Ηρώ Ακριβού και ο Μανώλης Μανουσάκης από την καλλιτεχνική κολεκτίβα Medea Electronique μιλούν στο theatermag για το τριήμερο δράσεων που θα λάβει χώρα στο εμβληματικό Θέατρο Κνωσσός της πλατείας Αμερικής στις 25, 26 και 27 Φεβρουαρίου 2022.

Ανοιχτές συζητήσεις για την έννοια του Cultural Transfer στο θέατρο, το έργο «Πάταγος» της Σοφίας Μαυραγάνη και η 8η έκδοση του φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής Εlectric Νights συνθέτουν μια αναπάντεχη καλλιτεχνική σκυταλοδρομία από νωρίς το απόγευμα κάθε ημέρας μέχρι τα μεσάνυχτα. Το κοινό μπορεί να επιλέξει τη δική του διαδρομή κατά τη διάρκεια των τριών ημερών, παρακολουθώντας όλες ή επιμέρους δράσεις, με ένα ημερήσιο ή τριήμερο εισιτήριο.

 

Πώς ξεκίνησε η ιδέα για την παράσταση «Πάταγος» και πώς εντάσσεται σε αυτό το φεστιβάλ;

Σοφία Μαυραγάνη: Ο Πάταγος αποτελεί οργανική συνέχεια των προηγούμενων έργων της ομάδας, η δημιουργία των οποίων στηρίχθηκε πάνω στη σχέση φωνής και σώματος, ήχου και κίνησης. Στον Πάταγο συνεχίζεται η ερευνητική αυτή κατεύθυνση, αφαιρώντας αυτή τη φορά τη φωνή. Πώς εκφράζονται μέσω του σώματος αυτά που υπό κανονικές συνθήκες θα έλεγε το στόμα; Με ενδιαφέρει να εστιάσω ειδικά στο “λόγο” της κίνησης: γιατί κινούμαστε και τι λέμε με το σώμα μας.
Ο Πάταγος έχει δομηθεί πάνω σε αποσπάσματα θεατρικών και λογοτεχνικών κειμένων διαφορετικού ύφους, πάνω σε διαφορετικά είδη μουσικής και πάνω σε κουβέντες ανθρώπων που κρυφακούσαμε. Όλα αυτά τα υλικά, που συνήθως προορίζονται να ακουστούν, στη παράσταση δε τα ακούμε, αλλά τα βλέπουμε. Αντίθετα ακούμε τους ήχους εκείνους που στις περισσότερες περιπτώσεις αγνοούμε. Η ησυχία κάνει και αυτή τον δικό της ιδιότυπο θόρυβο.
Το τριήμερο στο Θέατρο Κνωσσός δεν επιδιώκει να είναι φεστιβάλ ούτε να μείνει ως φεστιβάλ. Δημιουργήθηκε αυθόρμητα, χωρίς δεύτερη σκέψη, παραμένει διασκεδαστικό για εμάς που το προετοιμάζουμε και μας καλεί όλους και όλες, συντελεστές και κοινό, σε μια συνάντηση, θεάτρου, χορού και μουσικής, από αυτές που μας έχουν λείψει. Τρία project – ένα συμπόσιο για το θέατρο, μια παράσταση χορού και τρεις νύχτες ηλεκτρονικής μουσικής- που συμβαίνουν μαζί και μάλιστα σε ένα εμβληματικό Θέατρο που μας γοήτευσε και που τείνει αδίκως να ξεχαστεί.

 

Πώς θα δούμε τους ερμηνευτές Μαρία Βούρου και Ευθύμιο Μοσχόπουλο στη σκηνή του θεάτρου Κνωσσός;

Σοφία Μαυραγάνη: Συντονισμένα και ασυντόνιστα, κουρδισμένα και ξεκούρδιστα, συμμετρικά, ασύμμετρα, σοβαρά, αστεία, νευρικά, άνευρα, επεξηγηματικά, αόριστα, πραγματικά και φανταστικά. Την δημιουργική διαδικασία του έργου έχουν παρακολουθήσει διαφορετικοί θεατές, συνάδελφοι, συνεργάτες.
Επιμένω να κάνω ανοιχτές πρόβες γιατί νομίζω ότι αυτό αφήνει ένα αποτύπωμα τόσο στην παράσταση όσο και στα σώματα των ερμηνευτών. Μια δυναμική η οποία διαμορφώθηκε μέσα από τις εντελώς διαφορετικές αναγνώσεις των προσκεκλημένων. Το πώς θα δούμε τη Μαρία Βούρου και τον Ευθύμιο Μοσχόπουλο στη σκηνή είναι απόλυτα υποκειμενικό. Σε κάθε θεατή η παράσταση αυτή θα αφηγηθεί μια διαφορετική ιστορία.

 

Η Σοφία Μαυραγάνη με τον «Πάταγο» συνεχίζει την έρευνά της γύρω από τη μουσικότητα του σώματος και την υλικότητα της φωνής. (Φωτογραφία: Margarita Nikitaki).

 

Θα θέλατε να μας πείτε λίγα λόγια για το ρόλο σας στο περιοδικό ACTII;

Ιωάννα Βαλσαμίδου: Το ρόλο μου στο περιοδικό ACTII μπορώ να τον σκεφτώ μόνο με όρους μουσικής. Ας θεωρήσουμε πως σκαρφίστηκα την ιδέα μιας μουσικής σύνθεσης, χωρίς όμως να είμαι σε θέση να γράψω την παρτιτούρα.
Έτσι, άρχισα να φωνάζω έναν έναν τους μουσικούς, για να αυτοσχεδιάσουμε. Υπόψιν, σε ένα πεδίο που δεν γνώριζε σχεδόν κανείς μας. Φώναξα είτε δεξιοτέχνες με τους οποίους παίζαμε ήδη μαζί, και άρα μιλούσαμε την ίδια γλώσσα, είτε καλλιτέχνες που είχα ακούσει και με είχαν συγκινήσει. Αφού κουρδιστήκαμε πρωτογενώς μεταξύ μας, κάλεσα όλους τους ανθρώπους που δεν παίζουν μουσική μεν, αλλά δουλεύουν backstage, σχεδιαστές, μεταφραστές, τεχνικούς που, χωρίς αυτούς, η μουσική μας σύνθεση θα παρέμενε για πάντα κλεισμένη στο studio.
Μπορείτε να παραλληλίσετε τώρα την εικόνα αυτή με αυτό που συμβαίνει στο ACTII, με καλλιτέχνες του θεάτρου και των νέων μέσων και τους συνεργάτες μας; Είναι πραγματικά ενδιαφέρον.
Έχω την αίσθηση πως ο ρόλος μου είναι να κρατώ το ίσο, να δίνω χώρο στις προσωπικές μελωδίες και να ενθαρρύνω ακόμη και τις παραφωνίες. Ταυτόχρονα, προσπαθώ να υπενθυμίζω πρώτα στον εαυτό μου και ύστερα σε όλους μας ότι δεν πάμε να φτιάξουμε ένα θεατρικό magazino, το ACTII είναι κάτι σαν έργο εν εξελίξει, γράφεται από καλλιτέχνες, εδώ και τώρα, και φιλοδοξεί να διατηρήσει ψηλά την αισθητική και την ηθική που, μέσα από εικόνες και λέξεις, προτείνει.

 

Υπογράφετε τη δραματουργία στην παράσταση Πάταγος. Θα θέλατε να μας μιλήσετε για αυτή τη συνεργασία σας;

Ιωάννα Βαλσαμίδου: Τη δραματουργία στην παράσταση Πάταγος δεν την υπογράφω μόνη μου, αλλά στην πραγματικότητα μαζί με την χορογράφο, τους χορευτές της ομάδας, τους καλλιτεχνικούς συνεργάτες και τους φίλους της ομάδας Fingersix.
Tα αρχικά FBDS (το σύστημα που εμπνεύστηκε η Σοφία Μαυραγάνη) σηματοδοτούν αυτόν ακριβώς τον πολυφωνικό τρόπο δουλειάς. Από τότε που ξεκίνησαν οι πρόβες σχεδόν κάθε εβδομάδα προσκαλούσαμε κοινό. Μέσα από το feedback πολλών και διαφορετικών μεταξύ τους φωνών εξελισσόταν η έρευνα και η δραματουργία της παράστασης. Η δική μου παρουσία ήταν η πιο σταθερή μέσα σε αυτό το πολυφωνικό σχήμα.
Με κάποιον τρόπο λειτούργησα σαν ένα φίλτρο, ένα μεγάλο χωνί, που αφουγκραζόταν τους πάντες, παρακολουθούσε το χτίσιμο του υλικού και στόχευε να φωτίσει λεπτομέρειες και στιγμές που δεν έπρεπε να χαθούν. Με την Σοφία συνεργαζόμαστε τα τελευταία πέντε χρόνια σε διαφορετικά πλαίσια, με άλλη σύνθεση ομάδας κάθε φορά.
Όταν με κάλεσε να συνδράμω στη δραματουργία του Πάταγου παραξενεύτηκα, δεδομένου ότι είναι μια απολύτως άηχη παράσταση, ενώ εγώ προέρχομαι από το θέατρο και δη από το λόγο. Σήμερα, μετά από τρεις μήνες δουλειάς, σκέφτομαι ότι η αφαίρεση της φωνής από τις πρόβες επηρέασε κι εμάς, τους συντελεστές της. Αν λάβουμε δε υπόψη μας το πόσο γελάμε μεταξύ μας, τότε μάλλον μας βοήθησε να ανακαλύψουμε κάτι.

 

Η Ιωάννα Βαλσαμίδου είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του ACT II. (Φωτογραφία: Maria Seriagaki).

 

Τι είναι το Cultural Transfer;

Ιωάννα Βαλσαμίδου: Το Cultural Transfer είναι ο τίτλος, το κίνητρο και το όραμα αυτού του θεατρικού συμποσίου που οργανώνεται από τον πυρήνα του περιοδικού ACT II. Βασίζεται στην ιδέα της «πολιτιστικής μετακίνησης». Η ιδιοσυγκρασία του εντύπου και των ανθρώπων που εμπλέκονται σε αυτό, έχει να κάνει με το «άνοιγμα». Το άνοιγμα στη συζήτηση, στο διάλογο, στις νέες γενιές, στη διεθνή καλλιτεχνική σκηνή, στα άτομα όλων των ταυτοτήτων και των εθνικοτήτων, στην τεχνογνωσία, στις επιστήμες, στα γράμματα. Τελικά, έχει να κάνει με το άνοιγμα μια νέας σελίδας στο θέατρο και τις παραστατικές τέχνες, που μακάρι να είναι προϊόν επικοινωνίας. Καλλιτεχνών μεταξύ τους, αλλά και καλλιτεχνών με το κοινό. Φέτος – και λέω σκόπιμα φέτος, διότι ίσως να είναι η πρώτη αλλά όχι η τελευταία – η θεατρική αυτή συνάντηση έχει τρεις θεματικές, οι οποίες θα συζητηθούν σε τρεις αντίστοιχα ημέρες. Δια-καλλιτεχνικότητα, δι-επιστημονικότητα, δι-εθνικότητα. Ξεκινάμε να αντιμετωπίζουμε τα ζητήματα ένα ένα, για να τα μιλήσουμε, να τα καταγράψουμε, και ενδεχομένως κάποτε να τα αλλάξουμε.

 

Η Ελένη Καβούκη και η Ηρώ Ακριβού από την καλλιτεχνική κολεκτίβα Medea Electronique.

 

Θα θέλατε να μας πείτε για τη συμμετοχή σας στο Electric Nights; Τι θα συμβεί σε αυτή τη διά ζώσης συνάντηση με το κοινό;

Ελένη Καβούκη, Ηρώ Ακριβού (Medea Electronique): Το Electric Nights είναι ένα ανεξάρτητο φεστιβάλ σύγχρονης ηλεκτρονικής μουσικής το οποίο διοργανώνεται ετησίως, από το 2012, στην Αθήνα από την καλλιτεχνική κολεκτίβα Medea Electronique. Φέτος, μετά από δυο χρόνια ψηφιακής παρουσίας, επιστρέφει σε φυσικό χώρο με επτά live acts. Κινούμαστε επιμελητικά και καλλιτεχνικά σταθερά στη διερεύνηση των ορίων του αυτοσχεδιασμού, της πειραματικού ηλεκτρονικού ήχου, του θορύβου, την avant-garde. Θέλουμε να δώσουμε βήμα στη νέα καλλιτεχνική δημιουργία της εγχώριας σκηνής να συστηθεί και να συνδημιουργήσει το 8ο Electric Nights. Σε αυτή τη δια ζώσης συνάντηση με το κοινό επιθυμούμε να δημιουργήσουμε και να μοιραστούμε ξανά την εμπειρία του φεστιβάλ. Να συνδεθούμε πάλι με όσους ο ήχος μας ενώνει, να μοιραστούμε τη χαρά μας και τα νέα ακούσματα που δημιουργήθηκαν σε αυτή τη διετία αποστέρησης άμεσης επαφής και επικοινωνίας. Επιθυμούμε να βιώσουμε, συλλογικά αυτή τη φορά, την ιδιαίτερη εμπειρία ανακάλυψης και ακρόασης.

 

Ο Μανώλης Μανουσάκης από την καλλιτεχνική κολεκτίβα Medea Electronique.

 

 

Τι είναι το διαδικτυακό περιοδικό για το θέατρο ACT II;

Μανώλης Μανουσάκης (Medea Electronique): Μέσα από το περιοδικό ACTII εκφράζονται οι απόψεις καλλιτεχνών για το θέατρο, τη μουσική και τα νέα μέσα, τόσο στον ελληνικό χώρο, όσο και στο εξωτερικό. Είναι μια πολυσυλλεκτική συλλογική έκδοση ανθρώπων με διαφορετικές καλλιτεχνικές καταβολές, που προέρχονται από διαφορετικές θεατρικές πρακτικές, από τη μουσική, την εικόνα, τη δραματουργία, το κείμενο. Η διακαλλιτεχνικότητα άλλωστε είναι στο DNA της κολεκτίβας Medea Electronique που παρουσιάζει συνεργατικές παραγωγές με τη συμμετοχή καλλιτεχνών από το χορό, την performance, τη μουσική, τον κινηματογράφο, το βίντεο, τις εγκαταστάσεις. Μέσα από το περιοδικό μας θέλουμε όλες αυτές οι ιδέες και οι πρακτικές να φτάσουν σε ένα ευρύ κοινό που ίσως δεν γνωρίζει τους χώρους στους οποίους εμείς δημιουργούμε. Προσπαθούμε να παρουσιάσουμε την ελληνική σκηνή στο εξωτερικό, αλλά και να συστήσουμε στο ελληνικό κοινό καλλιτέχνες από το εξωτερικό μέσα από συνεντεύξεις και παρουσιάσεις. Η Medea Electronique, ως μέλος της συντακτικής ομάδας του ACTII, εκφράζει αυτόν τον τρόπο δημιουργίας που δεν έχει ένα κεντρικό πρόσωπο, έναν μοναδικό καλλιτέχνη, αλλά μια κολεκτίβα, δηλαδή μια συλλογική προσπάθεια. Αυτός είναι ένας τρόπος δημιουργίας, ένας τρόπος συνεργασίας, τόσο ιδιαίτερος και μοναδικός, που μπορεί να εκφέρει έναν διαφορετικό λόγο μέσα στο πολιτιστικό γίγνεσθαι.

 

 

Πληροφορίες για το Cultural Transfer

Πού: Θέατρο Κνωσσός, Κνωσσού 11, Αθήνα

Πότε: 25, 26, 27 Φεβρουαρίου 2022

Εισιτήρια:
Ενιαίο ημερήσιο: 8 ευρώ (Φοιτητικό και ανέργων 5 ευρώ)
Ενιαίο τριημέρου: 15 ευρώ (Φοιτητικό και ανέργων 8 ευρώ)
Προπώληση εισιτηρίων: www.ticketservices.gr
Έναρξη προπώλησης: 10 Φεβρουαρίου

Για την είσοδο στον χώρο είναι απαραίτητη η επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού σε ισχύ

 

Πρόγραμμα Τριημέρου

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2022
17.00 – 20.00: Αct II
20.30 – 21.15: Πάταγος
21.45 – 24.00: Electric Nights | Nour Sokon, Mr. Clarinet

Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022
17.00 – 20.00: Αct II
20.30 – 21.15: Πάταγος
21.45 – 24.00: Electric Nights | Anna Vs June + Alexandra Papastergiopoulou, Savina Yannatou + Medea Electronique, I broke the vase

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2022
16.00 – 16.45: Πάταγος
17.00 – 20.00: Αct II
20.30 – 21.15: Πάταγος
21.45 – 24.00: Electric Nights | Dimos Vryzas, Emi Path + Spyros Tzekos

 

 

A CULTURAL TRANSFER

ACT II
Θ Ε Α Τ Ρ Ο
www.act2mag.com

Έναν χρόνο μετά την κυκλοφορία του πρώτου τεύχους, το διαδικτυακό περιοδικό για το θέατρο ACT II προσκαλεί τους φίλους και συνεργάτες του σε μια συνάντηση διά ζώσης. Με σημείο εκκίνησης το θέατρο, βασισμένη στην ιδέα της ‘πολιτιστικής μεταφοράς – cultural transfer’, η συνάντηση αποσκοπεί στην εξερεύνηση του πανοράματος των παραστατικών τεχνών και στη διατομή τους με άλλες τέχνες, κουλτούρες και γνωστικά αντικείμενα, καθώς και στην ενθάρρυνση της επικοινωνίας των Ελλήνων δημιουργών με τη διεθνή παραγωγή θεατρικού πολιτισμού.

Σε εορταστική, αναστοχαστική και ανατρεπτική διάθεση η συντακτική ομάδα του περιοδικού συνομιλεί με καλλιτέχνες και επιστήμονες για το θέατρο ως διακαλλιτεχνικό/διεπιστημονικό/διεθνικό συμβάν. Οι προσκεκλημένοι μιλούν σε πρώτο πρόσωπο για την τέχνη και το αντικείμενό τους, συστήνοντάς μας τις επιρροές, τις αναφορές τους, αυτό που τους συγκινεί στο τώρα. Μαζί με το κοινό, θα επιχειρήσουν να ψηλαφίσουν την θεατρική πραγματικότητα στην Ελλάδα σήμερα και να χαράξουν γραμμές ρήξης και φυγής.
**Το αναλυτικό πρόγραμμα για κάθε ημέρα θα ανακοινωθεί προσεχώς.

Συντακτική Ομάδα ACT II: Ανδρέας Γ. Ανδρέου, Γιώργος Βαλαής, Ιωάννα Βαλσαμίδου, Ιώ Βουλγαράκη, Αλέξανδρος Λαβράνος, Γρηγόρης Λιακόπουλος, Μανώλης Μανουσάκης, Αγγελική Πούλου, Πρόδρομος Τσινικόρης
Συνεργάτες Έκδοσης: Mark Etchells, Nada Gambier, Δημήτρης Γεωργιάδης, Δήμητρα Θεοδωροπούλου, Στέλλα Ράπτη, Μαρία Σειραγάκη, Ευαγγελία Χαραλάμπους, Κατερίνα Χριστοδουλίδου
Art Direction & Artworks: Σάκης Στριτσίδης
Παραγωγή – Έκδοση: Electropera.tors | Ιωάννα Βαλσαμίδου
Με την οικονομική υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού

 

Π Α Τ Α Γ Ο Σ
ΣΟΦΙΑ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ / FINGERSIX
Χ Ο Ρ Ο Σ
www.sofiamavragani.com

Δύο ερμηνευτές παραδίδουν τη φωνή τους στην κίνηση και κάνουν πάταγο. Λέξεις, μουσική και ήχοι γίνονται σώμα και συνθέτουν μια άηχη παρτιτούρα που θολώνει τα όρια ανάμεσα σε όσα ακούμε και σε όσα βλέπουμε.

Ετερόκλητα κείμενα, που δεν ακούγονται, τραγούδια και ρυθμικές ασυμμετρίες, που επίσης δεν ακούγονται, οδηγούν τους ερμηνευτές σε έναν ιδιότυπο συντονισμό της κίνησης. Δύο ξεχωριστά, αυθύπαρκτα σώματα δημιουργούν μία ενιαία εικόνα χωρίς να εξομοιώνονται.

Η Σοφία Μαυραγάνη με τον Πάταγο συνεχίζει την έρευνά της γύρω από τη μουσικότητα του σώματος και την υλικότητα της φωνής. Συνθέτει τα έργα της βασισμένη σε μια παράδοξη εξίσωση μεταξύ ήχου και κίνησης. Στον Πάταγο μέσω της αφαίρεσης κάθε ηχητικού ερεθίσματος αναδεικνύεται η κίνηση σε αποκλειστική πρωταγωνίστρια. Κατάλαβες;

Ιδέα – Χορογραφία: Σοφία Μαυραγάνη
Ερμηνεία: Μαρία Βούρου, Ευθύμιος Μοσχόπουλος
Δραματουργία: FBDS, Ιωάννα Βαλσαμίδου
Σύμβουλος ήχου: Coti K.
Κοστούμια: Δήμος Κλιμενώφ
Φωτισμοί: Εβίνα Βασιλακοπούλου
Καλλιτεχνικός Συνεργάτης: Μπάμπης Μακρίδης
Makeup artist: Κατιάννα Χατζηλουίζου
Φωτογράφος: Μαργαρίτα Νικητάκη
Γραφιστικά: Δημήτρης Πολίτης
Παραγωγή: Fingersix/Athens
Με την οικονομική υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού

 

ELECTRIC NIGHTS 2022
MEDEA ELECTRONIQUΕ
Μ Ο Υ Σ Ι Κ Η
www.medeaelectronique.com

Το Electric Nights είναι ένα ανεξάρτητο φεστιβάλ σύγχρονης ηλεκτρονικής μουσικής. Διοργανώνεται από την καλλιτεχνική κολεκτίβα Medea Electronique. Από το 2012 παρουσιάζονται έργα καλλιτεχνών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο πεδίο του αυτοσχεδιασμού, του θορύβου και της πειραματικής ηλεκτρονικής μουσικής. Το φεστιβάλ αποτελεί πλατφόρμα για τη σύγχρονη έρευνα και την τεχνολογία του ήχου και της μουσικής. Φέτος, μετά από δύο χρονιές διαδικτυακής παρουσίας, επιστρέφει σε φυσικό χώρο.

Με κοινό άξονα/τόπο τον αυτοσχεδιασμό και τον πειραματισμό οι καλλιτέχνες συμπράττουν και παρουσιάζουν τα έργα τους στα όρια τέχνης και επιστήμης, μουσικής και επιτέλεσης. Η φετινή έκδοση του Electric Nights φέρνει στο προσκήνιο νέους καλλιτέχνες, τα έργα των οποίων χαρακτηρίζονται από τον συγκερασμό αναλογικού και ψηφιακού ήχου.

Medea Electronique: Με ένα υφέρπον λογοπαίγνιο – μεταξύ Μήδειας και Media (από τα νέα μέσα) – η Medea Electronique ιδρύθηκε το 2006, και απαρτίζεται από δημιουργούς που μοιράζονται τη διάθεση για πρωτοπορία, κινούμενοι στον ευρύτερο χώρο της σύγχρονης τέχνης. Ενεργοί σε τομείς όπως η μουσική, η κινούμενη εικόνα, τα πολυμέσα, οι εικαστικές εγκαταστάσεις, οι διαδραστικές τεχνολογίες, και η παραγωγή πολυμεσικών εκδηλώσεων, τα μέλη της ομάδας συγχωνεύουν ξεχωριστά πεδία έρευνας και πρακτικής σε μια προσπάθεια ανάπτυξης ενός ιδιαίτερου ύφους. Η δραστηριότητα της Medea Electronique συμπεριλαμβάνει σύγχρονες θεατρικές παραστάσεις, πειραματικά οπτικοακουστικά δρώμενα και εγκαταστάσεις, site specific έργα, συνθέσεις ηλεκτροακουστικής μουσικής.

Καλλιτέχνες Electrique Nights: Nour Sokhon, Mr. Clarinet, Anna Vs June + Alexandra Papastergiopoulou, Savina Yannatou + Medea Electronique, I broke the vase, Dimos Vryzas, Emi Path + Spyros Tzekos

Με την οικονομική υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού